Časté otázky
DOPRAVA a DORUČENIE
Objednávky vytvorené na stránke www.avita.sk doručujeme len v rámci Slovenskej republiky. V sekcii doručenie si viete zvoliť dopravu prostredníctvom zásielkovne aj do Rakúska a Nemecka. Ak si želáte doručenie do inej európskej krajiny, môžete si vytvoriť objednávku prostredníctvom e-mailu na info@avita.sk. Následne vám zašleme faktúru spolu s výškou poštovného na úhradu. Česká Republika: www.avita.top
Pri platbe kartou alebo na dobierku, ak sú produkty skladom, objednávku odosielame zväčša nasledujúci pracovný deň. Dopravca doručuje zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po odoslaní zo skaldu. Pri platbe prevodom sa tovar odosiela až po prijatí platby na nás bankovní účet.
Nie, momentálne nie je možný osobný odber.
AVITA nemá kamennú predajňu. Doplnky si viete zakúpiť v sieti predajní YEME.
O PRODUKTOCH
Lipozomálne doplnky výživy doporučujeme skaladovať v chladničke aj pred otvorením. Po otvorení skaldujte v chladničke po dobu maximálne 30 dní.
Nedoporučujeme užívanie viac ako 3 lipozomálnych doplnkov v jeden deň.
Najvhodnejší čas užitia záleží od druhu výživového doplnku. Pri lipozomálnych doplnkoch sa však nemusíte zapodievať vstrebateľnosťou. Receptúra lipozomálnych doplnkov zabezpečuje vyše 90% vstrebateľnosť.
Niektoré naše doplnky sú certifikované pre deti od 3 rokov. Ak je dieťa mladšie, kontaktujte pediatra ohľadne vhodnosti užívania. Pediater doporučí dávkovanie.
Najvhodnejší doplnok pre posilnenie imunity je C+D3+Zinok a Probiotiká.
Pri užívaní liekov na predpis sa poraďte s vašim ošetrujúcim lekárom ohľadne zaradenia doplnkov výživy.
Potrebná dĺžka užívania záleží od konkrétneho doplnku výživy. Vo všeobecnosti radíme užívanie minimálne po dobu 3 mesiacov.
Ak doplnok nevyšumí pri otvorení, nemá hrudky alebo nemá štiplavú chuť, pokazený nie je. Naše doplnky sú na prírodnej báze, preto do nich nepridávame umelé dochucovadlá ani cukor aby chuť spríjemnili. Radíme vmiešať doplnok do pomarančového džúsu kde chuť zanikne.
Veľmi radi vám poradíme pri výbere doplnkov výživy. Stačí ak sa obrátite na naše zákaznícke centrum prostredníctvom e-mailu: info@avita.sk. Radi vám odpovieme na všetky vaše otázky. Množstvo informácií nájdete aj na našom instagramovom profile alebo v blogu.
REKLAMÁCIA
Pri reklamácii nám prosím zašlite odfotenú tekutinu, fľašku s číslom šarže, dátumom spotreby spolu s dokladom o kúpe a vyplneným reklamačným formulárom na info@avita.sk.
Ak doplnok nevyšumí/nevybuchne ako šampanské pri otvorení, nemá hrudky alebo nemá štiplavú chuť, pokazený nie je. Mierne zakalenie na dne fľašky je v poriadku.
VEĽKOOBCHODNÁ SPOLUPRÁCA
Spoločnosť AVITA ponúka možnosti veľkoobchodnej spolupráce. Tá vám ako nášmu partnerovi zabezpečí niekoľko výhod vrátane zvýhodnenej ceny. Pre viac informácii nám napíšte e-mail na: info@avita.sk